Kontenerowa przewoźna stacja paliwowa
Urządzenie jest wozem specjalnym przeznaczonym do transportu i dystrybucji oleju napędowego do pojazdów mechanicznych z napędem spalinowym w każdym miejscu ich eksploatacji w podziemnych zakładach górniczych.
Ponadto kontener wykorzystany jest jako zbiornik oleju i smarów potrzebnych do prawidłowej eksploatacji urządzeń w przodkach i ścianach wydobywczych. Konstrukcja w/w kontenera umożliwia jego transport do ścian i przodków zarówno przy pomocy transportu kołowego na podwoziu jak i przy pomocy kolejki podwieszanej.
DANE TECHNICZNE
Dopuszczalna masa zestawu transportowego (platforma+kontener) z ładunkiem | 4115 kg |
---|---|
Masa kontenera bez ładunku | 905 kg |
Max masa kontenera z ładunkiem | 2800 kg |
Długość zestawu transportowego | od 2700 do 3500 mm |
Szerokość | od 1000 do 1200 mm |
Wysokość | od 1580 do 1612 mm |
Min szerokość torów | 550 mm |
Max szerokość torów | 1000 mm |
Max kąt nachylenia dróg transportowych kolei szynowych | +/- 4° |
Min promień krzywizny osi toru | 8 m |
Max prędkość zestawu po torach i rozjazdach kolei szynowej | 3,5 m/s |
Max kąt nachylenia dróg transportowych szynowej kolejki podwieszanej | +/- 25° |