"Zadowolenie Klienta jest naszym nadrzędnym celem”
Nasz System Zarządzania Jakością jest zorientowany na ciągłe doskonalenie jakości sprzedawanych przez nas wyrobów i usług oraz dostosowanie ich do technicznych i ekonomicznych wymagań Klientów.
Celem Polityki Jakości jest uzyskanie zaufania Klientów do naszej firmy. Sposób postępowania każdego pracownika jest ukierunkowany na spełnienie wymagań i życzeń Klientów. Każdy jest odpowiedzialny za jakość, począwszy od szeregowego pracownika po członka zarządu.
Pracujemy na opinię solidnego i profesjonalnego partnera poprzez:
- szybkie reagowanie na zapytanie ofertowe Klienta,
- terminową realizację zamówień,
- rozpowszechnianie rzetelnych informacji na temat oferowanych wyrobów i usług,
- poszukiwanie i wdrażanie nowoczesnych, dobrych jakościowo rozwiązań,
- doskonalenie współpracy z dostawcami,
- szybki i skuteczny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny,
- ciągłe podnoszenie kwalifikacji pracowników poprzez system szkoleń i samodoskonalenie.
„Produkujemy JAKOŚĆ od samego początku”
Deklarujemy ciągłą analizę potencjalnych zagrożeń i podejmowanie stosownych działań doskonalących.
W imieniu własnym deklaruję zapewnienie niezbędnych zasobów na funkcjonowanie Systemu Zarządzania Jakością. Wraz z pracownikami deklaruję realizację celów Polityki Jakości oraz wdrożenie, doskonalenie i rozwój Systemu zarządzania Jakością zgodnie z wymaganiami normy PN – EN ISO 9001:2009.