Przekładnie tramwajowe i do lokomotyw kopalnianych
Przekładnia tramwajowa serii 20PM, 20PMA, 20PMAX
Przekładnia serii 20pmax jest zmodyfikowaną i zmodernizowaną przekładnią tramwajową przeznaczoną do eksploatowanego obecnie w Polsce tramwajowego taboru szynowego, opartą na bazie przekładni serii 20pm i 20pma.
Zmiany i modyfikacje spowodowały:
• Kilkakrotne zwiększenie trwałości
• Zwiększenie sztywności całego układu kinematycznego
• Optymalizację intensywności smarowania strefy uzębienia pary stożkowej wraz z ułożyskowaniem
• Doszczelnienie węzła uszczelniającego, eliminujące wycieki oleju do środowiska naturalnego
• Redukcję kosztów eksploatacji
• Możliwość modernizacji eksploatowanych przekładni 20PM i 20PMa
• Łatwiejszą obsługę.
Efektem wyżej wymienionej modyfikacji jest zwiększenie bezawaryjnego okresu pracy przekładni 20pmax bez konieczności napraw do ponad 200 000 km. Nasza Spółka zapewnia dostawy zarówno gotowych przekładni, jak i modernizację przekładni będących w eksploatacji oraz dostawę części zamiennych. Ponadto oferujemy dostawę części zamiennych do przekładni 11n, 13n
Oferujemy także części zamienne do lokomotyw kopalnianych:
• Przekładnia Ld-21
• Przekładnia Ld-31
• Przekładnia LeaBM-12