EnergoMechanik – lokomotywy, zasuwy, divertery

Szukaj
Close this search box.

Remonty i modernizacje lokomotyw kopalnianych

REMONTOM PODLEGAJĄ NIŻEJ WYMIENIONE ZESPOŁY LOKOMOTYWY:

  • szkielet lokomotywy wraz z kabiną motorniczego,
  • zestawy kołowe wraz z przekładniami i maźnicami,
  • silniki napędowe,
  • układ przeniesienia napędu,
  • układy hamulcowe,
  • piasecznice wraz ze sterowaniem,
  • urządzenie zderzakowo-pociągowe,
  • wyposażenie kabiny motorniczego i pozostały osprzęt,
  • okablowanie,
  • odresorowanie zestawów kołowych,
  • instalacja gaśnicza,
  • odbieraki prądowe,
  • baterie akumulatorowe SBS,
  • nastawnik prędkości i kierunku jazdy.

REMONT ZESTAWU KOŁOWEGO Z PRZEKŁADNIĄ I Z MAŹNICAMI OBEJMUJE:

  • koła zębate – wymiana na nowe lub regeneracja,
  • oś – wymiana na nową lub zachowanie dotychczasowej,
  • koła bose – wymiana na nowe,
  • obręcze – wymiana na nowe,
  • łożyska przekładni i maźnic – wymiana na nowe,
  • uszczelnienia – wymiana na nowe,
  • korpus przekładni – naprawa,
  • korpusy maźnic – naprawa.

REMONTY NASTAWNIKÓW OBEJMUJĄ:

(NTK – lokomotywy przewodowe):

  • wymiana krzywek wałka głównego i kierunkowego,
  • wymiana łożysk,
  • wymiana przewodów elektrycznych,
  • wymiana dołącznika P-12s,
  • wymiana dołączników PND-15T,
  • regeneracja dołączników P-125T z wymianą styków (skośne),
  • regeneracja i konserwacja obudowy i koła kierunkowego,
  • regeneracja mechanizmu wałka głównego, kierunkowego i kół zębatych.

Wiecej informacji ?