Remonty i modernizacje lokomotyw kopalnianych
REMONTOM PODLEGAJĄ NIŻEJ WYMIENIONE ZESPOŁY LOKOMOTYWY:
- szkielet lokomotywy wraz z kabiną motorniczego,
- zestawy kołowe wraz z przekładniami i maźnicami,
- silniki napędowe,
- układ przeniesienia napędu,
- układy hamulcowe,
- piasecznice wraz ze sterowaniem,
- urządzenie zderzakowo-pociągowe,
- wyposażenie kabiny motorniczego i pozostały osprzęt,
- okablowanie,
- odresorowanie zestawów kołowych,
- instalacja gaśnicza,
- odbieraki prądowe,
- baterie akumulatorowe SBS,
- nastawnik prędkości i kierunku jazdy.
REMONT ZESTAWU KOŁOWEGO Z PRZEKŁADNIĄ I Z MAŹNICAMI OBEJMUJE:
- koła zębate – wymiana na nowe lub regeneracja,
- oś – wymiana na nową lub zachowanie dotychczasowej,
- koła bose – wymiana na nowe,
- obręcze – wymiana na nowe,
- łożyska przekładni i maźnic – wymiana na nowe,
- uszczelnienia – wymiana na nowe,
- korpus przekładni – naprawa,
- korpusy maźnic – naprawa.
REMONTY NASTAWNIKÓW OBEJMUJĄ:
(NTK – lokomotywy przewodowe):
- wymiana krzywek wałka głównego i kierunkowego,
- wymiana łożysk,
- wymiana przewodów elektrycznych,
- wymiana dołącznika P-12s,
- wymiana dołączników PND-15T,
- regeneracja dołączników P-125T z wymianą styków (skośne),
- regeneracja i konserwacja obudowy i koła kierunkowego,
- regeneracja mechanizmu wałka głównego, kierunkowego i kół zębatych.